субота, 25. јул 2020.

Politika ili duhovnost ?



   Rekao bih da su to dve potpuno suprotne stvari.
 U vremenima kao što su ova sada, čini mi se da je odgovor prilično jasan. Nisam religiozan I znam da ću zazvučati kao neki bogomoljac kada kažem da nam se ovakvi preokreti u ovoj opipljivoj stvarnosti dešavaju upravo da bi nam skrenuli pažnju na to da bi možda trebali da se prešaltaltamo sa jedne na drugu stranu. Od psihoterapeuta koji percipira samo 2 D stvarnost teško da možete da očekujete bilo kakvu pomoć (primer koji sam postavio u temi Korona i fizičke i umne aktivnosti

    Ali sada neću mnogo zboriti na temu duhovnosti   :popovanje:   :D
   Zadržacu se samo na ovozemaljskim, prizemnim, da kažem 2 D stvarima. Recimo priča o politici na društvenim mrežama :maloljut:
   Jedna stvar mi tu nikako nije jasna ??? Ja na fejsu imam mali broj prijatelja (skoro baš sve ih i lično poznajem) I sa najvećim brojem njih potpuno delim mišljenje o ovoj vlasti koju imamo. Pretpostavljam da je što se toga tiče sličan slučaj I kod većine ostalih.
   Od ostatka (možda njih 10%) polovina ima potpuno suprotno mišljenje, dok za drugu polovinu možemo reći da su neodlučni ili neobavešteni.
Ima li svrhe onda da svima njima non stop samo drobim o tome kakva je vlast?
Sa onih 5% (neodlučnih) kojima bi jedino (možda!) imalo smisla pričati nešto o tome, je bolje da popričam negde u četri oka ili preko privatnih poruka.
   Žvakati non stop o tome kakva je vlast istomišljenicima mi dodje nekako isto kao kada bi sada izašao na Srpski bajkerski forum I tamo krenuo da ispaljujem parole tipa - Kosovo je Srbija!
  Ako o nečemu pričam javno, onda je to poruka koju želim da prenesem baš svima... ... a takve poruke uglavnom ljudima zazvuče potpuno uvrnuto :lud:

  Ovo je sad samo uvod u sledeći primer - Pre neki dan u temi koju sam već spomenuo, u vezi ovog poslednjeg sam rekao da je najvažnija stvar to da se stvarnost sagleda iz malo šire perspektive.
Za početak bi se trebalo zamisliti o mnogim programima koje je ova civilizacija baš duboko usadila u naše umove (I savršeno ih koristi za manipulaciju!). Tu prvenstveno mislim na program "nacija" i program "religija"  

  Da ne idem mnogo u filozofiranje, navešću jedan primer koji mi sada pada na pamet I donekle lepo opisuje ovo o čemu sam do sada pričao.
   Pre nešto više od 10 godina održan je prvi odlazak bajkera na Kosovo za Vidovdan. Polazak je bio ispred skupštine I mediji su to zdušno propratili. Našle su se i neke poznate ličnosti, a kao podrška tu je bilo I udruzenje Srpskih navijača.
  Sećam se da su doneli golubove u kavezima I pustali ih ispred kamera. Golub kao simbol mira... ...bas prelep scenario  💗
  Na BJB forumu u temi koja je tome posvećena rekao sam nešto ovako (na sajtu nisam uspeo da pronadjem tu temu da bi ovde samo preneo citat):
  Sada na Kosovo ide nas par stotina sve sa ciljem da pružimo podršku Srpskom narodu koji dole živi. Protutnjacemo dole na našim gromoglasnim čeličnim konjima i za dva dana se vratiti nazad. Kakav će to utisak ostaviti kod njihovih komšija?
  Ako zaista želimo da učinimo nešto dobro za taj narod, hajde da organizujemo dole moto skup zajedno sa Albanskim bajkerima (normalno uz izuzetno dobru organizaciju I obezbedjenje!).
  Grunemo li samo ovako u čoporu I uz pompu, tim ljudima ćemo učiniti samo medvedju podršku. Mi se sledeci dan vraćamo nazad a oni treba narednih 364 dana da žive zajedno sa svojim komšijama Albancima do sledećeg Vidovdana kada ćemo se ponovo pojaviti... .. na dan - dva.

   Reakcija na komentar - sveopsti muk  😮😮😮 .Baš se pitam da li su se stvari do sada makar malo promenile :stabre:
A dobar deo čitatelja je verovatno pomislio kako sam zreo za Lazu 😃

   I pošto se dotakoh Laze, da se vratim opet malo na duhovnost 
   Sada bez zezanja kažem da bi meni sigurno bilo daleko interesantnije da vodim razgovor sa nekim Napoleonom iz Laze (ono što sam skoro spomenuo Emilu  ), nego da pricam sa mnogima od vas o politici.
  Dakle verovali vi to ili ne, možda ne bas sada trenutno, ali u Lazi je nesumnjivo bilo ljudi koji su bili u stanju da stvarnost percipiraju mnogo dublje I šire od ogromne većine nas koji sebe smatramo "normalnim".
  Na temu duhovnosti i u vezi ovog poslednjeg što sam napisao imam jednu toplu preporuku - Itzak Bentov ' naučnik, mistik , pronalazač, čovek posvećen proučavanju svesti (kada ovo pročitate odmah vam se javlja asocijacija i na Teslu, zar ne?)
 
   Ovo je njegovo poslednje pojavljivanje na TV-u 78' godine. Pogledajte bar početak, možda vas tema zainteresuje




  A sada razmislite sami malo o svemu ovome i pokušajte da zamislite...  "
Imagine there's no countries, it isn't hard to do, nothing to kill or die for and no religion too..."







  
   




Нема коментара:

Постави коментар